طرز تهیه ساندویچ صبحانه

نحوه پخت ساندویچ صبحانه

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی اصلی که برای سلامت جسم بسیار حائز اهمیت است. این وعده به افزایش تمرکز و تقویت متابولیسم جسم کمک کرده و مانع پرخوری در طول روز می شود. هم چنین خوردن مقداری کربوهیدرات و پروتئین به شما کمک می کند که در باقی روز انتخاب های غذایی سالم تری داشته باشید؛ بنابراین هنگامی که صبحانه میل می کنید، رژیم غذایی مغذی‌تر و کنترل شده تری خواهید داشت که مانع از افت شدید فشار خون می شود. بسیاری از مردم به دلایلی از خوردن صبحانه صرف نظر می کنند، ساندویچ صبحانه یک صبحانه کامل و گزینه مناسب برای افراد شاغل و دانش آموزانی میباشد که وقت کافی برای خوردن صبحانه در منزل ندارند تا از احساس خستگی و تنش عصبی ای که امکان دارد بر اثر نخوردن صبحانه در طول روز ایجاد شود، جلوگیری کند. این ساندویچ از ژامبون گوشت مارشن که حاوی ۹۰ درصد گوشت گوساله با بافت نرم و طعم متفاوت، بیکن ایرلندی، پنیر گودا و تخم مرغ که یک ماده بی نظیر و سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز جسم است، درست می شود.

مواد مورد نیاز برای هر ساندویچ صبحانه :

بیکن ایرلندی ۲ برش
ژامبون گوشت مارشن ۱ برش
پنیر گودا ۱ ورقه
نان تست ۲ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
شیر یک چهارم فنجان
کره به مقدار لازم

آموزش درست کردن ساندویچ صبحانه :

ابتدا چهار گوشه نان های تست را جدا کنید و نان را به کمک یک وردنه صاف کنید تا مقداری فشرده و نرم شود سپس یک لایه پنیر گودا، بیکن ایرلندی و ژامبون گوشت مارشن را سطح نان تست قرار دهید و نان دوم را روی آن بگذارید و چهارگوشه نان ها را با مقداری آب به یکدیگر بچسبانید.

در یک کاسه، تخم مرغ ها و شیر را مخلوط کرده و ساندویچ را به این ترکیب آغشته کنید و در کره سرخ کنید تا طلایی رنگ شود. نوش جان!

منبع :kalleh.com